Sunday, 11 October 2009

ragam mizan

salam seme..

cam biasa ak citer sal ank bujang aku..dia ni sensitif klu org main dagu dia..klu ader org pegang dagu dia mesti mengamuk..tgk je la video yg aku rakan sblm g kursus..

video

Friday, 2 October 2009

kursus

salam seme..
mulai minggu depan iaitu 5-9/10 aku tak akan bersiaran di blog sbb nak kene pg kursus kat kota bharu..huhuhuhuhu kesian si botak tu nak kene tinggal seminggu..sedih lak nak berpiah dgn si botak tu..msti rndu giler kat dia spjg kursus nti..bye mizan jgn nagis tau kene tinggal dgn bonda..

setiap entry msti ader gmbr si botak ni..huhuhu