Thursday 9 April 2009

hari yg membahagiakan dan menyedihkan..

semlm ader 2 peristiwa yg telah berlaku..mula2 nak citer yg mebahagiakan dulu..hari yang membahagiakan buat aku biler tetiba aku try buka YM dah tak block...yeyeyeye..aku dah bleh YM..setelah sekian lama now i'm back..hohoho..

wawawa :-(( ni msk citer sedih lak..blk kelas mlm tadi smpai umah masa nk tutup pagar br perasan tgk kete aku kene langgar...makhluk mana yg langgar pun aku xtau..xtau bwk kete naik bas dh ah..ni langgar2 kete org lak..hampeh tul la..aku punya la jg giler kete tu..makhluk tu suka2 jerk langgar..bknnya nak tinggal no phon ke..blh gak aku lepas perasaan..habis bamper blakang kete aku calar balar..pastu ade kesan retak2 cam nk pecah jerk..frust giler..aku br je tukar n cat bumper tu..huhuhu..kelmarin baru jerk FAI sponser sport rims n tayar baru...pleaseee sponser la cat n bumper br lak..buruk dh ruper kete aku..semlm xde mood terus tdo so xsmpt nak ambk gmbr...

5 comments:

JILA said...

na..ingat jila dok lg..becarnye peyut dier..biler due??

axie said...

kete azie lagi byk kena langgar tau kat parking mof tu..penjenayah tak dapat dikesan! ferol duk mana ina?

dianizan said...

jila: ingat la asal..due 23/7 ni..jila biler due?tgh tunggu hari ek?

Axie: sakit hati kan, tgk2 kete dah kene langgar..klu kita sendiri yg wak tak la skit ati sngt..ferol dah ader kat kuantan dah skang..16/2 baru2 ni dpt pindah cni..

are-za said...

sabor ye mama ina..biar la org yg xbtgwb tue akan terima balasan gak nanti..

keta aza pn dh calar balar..malas dh nk cat lg..tgu terok sgt dh xnampak rupa t bru cat blk..he2..

axie said...

sukalah ina ferol dah balik yek...