Sunday 3 May 2009

mjlis kawin azie

25/4 kul 11.00 pg bertolak dari umah mak mertua ke marang nak g kenduri kawin azie..mak merua n adk ipar ikut skali..smpai umah azie dlm kul 1 lbey..smpai2 terus msk jmpa azie..masa tu azie ngah make up..ms tgh tgu azie make up jijah, nadia n ein masuk..salam2 dgn diorg kuar dari blk azie..nak g mkn dulu..ader nasiputih n nasik minyak yg dihidangkan..aku mkn nasi minyak..kat meja mkn ader ain n nik..diorg seme dh siap mkn..pas mkn borak2 dgn diorg dulu..pas2 msk blk bilik azie tuk ambik gmbr..mase ni azie dh siap make up..ctik Puan aziera kene make up..berseri2 muke..


ain dh pgrnt 8bln aku br 7 tp perut aku lg besau dr ain..huhuhu






Pas siap ambk2 gmbr aku mintk diri dulu..mas tu pgntin laki br smpai..pak andam nk g make up pgntin laki lak..aku lak mtak diri dulu la dgn azie sbb ader 1 knduri lg nk kene pg..tak tgu mjlis sanding azie pun sbb ms tu msti ramai n seme org cbuk kan..kenduri umah kwn FAI tak mkn pun..just p salam2 n bg hadiah sbb dah mkn byk kt umah azie...umah kwn FAI duk kejap jerk..pas2 mak mertua ajk p mydin..dlm mydin try cr air zam2 kt kedai2 dlm 2 tp tak derk..sian wani..janji nk belikan air zam2 tuk dia..tp tak tercapai tak de rezeki la wani..kt ktn air zam2 dan abis stok..pas aku mengabiskan duit FAI kat mydin ktorg pun blk la kemaman semula..smpai kmn dah kul 6.30..keesokan aku n FAI demam sbb cuaca panas sngt sepanjangkt trg..ktorg MC selama 4 hari..huhuhuhu best duk kat umah..

2 comments:

waniepaez said...

ehheeeh...hot mama nie:P sonoknye bergambo, wani xle p..:( ina, xpela air zamzam tue, hehehe..saje je nk rase, myb kuarga mertua bwk dr kelate..hehehe

Mencari Redha Illahi said...

saya nak pic yang dari kamera kamu yang ade pic kite tuh...yang pd saye xberape jelas la..blur2 jerks sent ek kat email sy miszein85@gmail.com. tq banget =)