Monday 31 May 2010

melaka

salam seme...
ujung minggu aku p melaka ader family day opis FAI..ari jumaat jam 8am kami dah berkumpul kat depan opis FAI..jam 8.30 betolak ke melaka beramai2..sepanjang perjalanan dr kuantan ke melaka ader treasure hunt..setiap kete diberi kertas yg ader 20 soalan klu xsilap aku..aku jwb beberapa soalan jerk sbb sibuk tresure hunt dgn mizan je dlm kete..kami sampai melaka jam 2 ptg..km menginap kat mahkota hotel melaka..hari pertama aktiviti bebas..hari sabtu kami di bawa berjln2 sekitar bandar melaka berjalan kaki..kete tolak mizan aku tak bawak memang kebas ah tangan dukung si tembam tu..aku dukung 5min dah serende serah blk kat papa dia..huhuhuhu..berat dah 10kg mane daya nak dukung lama2..mlm lak kami dibawa ke restoran terapung umbai mkn ikan bakar..memang best ok..aku duk satu meja 4 org tapi makanan tuk 10 org mkn..memang kenyang giler..hari ahad kul 10am dah chek out dan bertolak blk..seblm blk kuantan kami singgah kat segamat p borang baju raya...aku borong 6 pasang kain tuk wak bj raya tp seme tu tuk dibagi pada fmly aku..aku punya bj raya xde sbb ms raya nti aku dah 7 bln lbey so beraya pakai uniform mengandung je la huhuhuhu..

kat menara taming sari muka budak br bangun tdo

sngt excted dpt naik beca




mdi kolan memang fvrt mizan

4 comments:

wawa syaida said...

waaaaa....bestnye jalan-jalan =)

dianizan said...

eemmm best lg2 ct bersama keluarga..

Mencari Redha Illahi said...

weh...kemaen semangat lagiks badan ko ek...senang ati la tue.. ;D

dianizan said...

aku kecik jerk bby dlm perut tu yg menampakkan aku besar..hahahaha