Tuesday 26 January 2010

shopping online

salam seme..
aku skang ni cam suker giler ah shopping online ni..disebabkan kengkangam mase tuk g beli baju2 mizan aku try la beli online, biler dh dpt hasil cam best lak..ni ader beberapa cnth bj yg aku beli online n ade bebrapa lg tgh tunggu delivery..antara blog2 yg aku selalu jelajah n beli qalisyakidsoutlet.blogspot, manjakuhappy.blogspot, mykiddyclothes.blogspot n addacutecloth.blogspot




jumper
legging ni klu ank dah merangkak cute sngt bg pakai
antara bj2 yg dh smpai
aku mmg suke bg mizan pakai rompe senang nk gigit peha dia yg besar tu.huhuhu

bj ni aku dh jual ka bdk opis sbb dgn mizam cm muat2 jerk..so klu nk beli kene ukur tul2 saiz ank


p/s : nti akan ader "org tu" ckp eleh benda remeh cm ni pun nk citer kat blog, so kepada "org tu" suka hati aku ah blog aku..yg ko gatal g baca blog aku sape suruh..

2 comments:

III bDkNaKaL III said...

btl ckp mu ina..blog kite..suke suki kite la nk story morry pape pong....

dakcik said...

eh..kite same hobi la..ain pun dh beli byk baju kat on9 nie..mmg sgt santek kan2..hikhik..